Direct naar de content

Facilitair Medewerker (backoffice)

  • Vacature open vanaf 17 april 2024
  • Afdeling Facility services
  • Opleidingsniveau MBO
  • Aantal uur 36 uur
  • Interessegebied Facilitaire dienstverlening
  • Dienstverband Fulltime
  • Contactpersoon Frank Zondervan
  • Meer informatie 0653949804

Welkom bij het team Facility services

Facilitair Medewerker (backoffice)

Wil jij je talenten en kwaliteiten in zetten voor de publieke zaak? Ben je dienstverlenend en samenwerkingsgericht? Bouw jij graag met plezier aan een professionele bedrijfsvoering. Graag helpen we samen met jou onze collega’s en bestuurders in onze gemeenten Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk. Kom jij je verder ontwikkelen in onze mooie organisatie? Wij zij opzoek naar een facilitair medewerker (backoffice) 36 uur per week

Wat ga je doen?

Ben jij de regelaar die er van houdt er voor te zorgen dat alles op rolletjes loopt? Lees dan verder! Als facilitair medewerker back office ben je operationeel verantwoordelijk dat het facilitaire proces georganiseerd en goed verloopt.

De kernverantwoordelijkheden zijn:

  • Volledige operationele afhandeling of het in behandeling nemen van aanvragen, meldingen en reserveringen zodat collega’s van facility services hun werk goed kunnen uitvoeren;
  • Je houdt de aanvrager goed op de hoogte van de stappen die je onderneemt;
  • Je monitort de (contract)afspraken met de leveranciers en zorgt voor juiste opvolging van de afspraken.

 

Samen met je collega van de back office en de senior back office medewerker ga je je o.a. bezighouden met:

  • Je handelt meldingen en reserveringen zelf af of zet deze door via het click, call en face principe;
  • Je maakt aanmeldingen en reserveringen aan in Topdesk (ons facility management softwaresysteem);
  • Je besteld facilitaire- en kantoorartikelen en handelt de facturen af;
  • Je zorgt voor een goed verloop van de vergaderservice, bijeenkomsten en interne evenementen;
  • Je activeert en blokkeert de toegangstags;
  • Je verstrekt informatie over facilitaire producten en diensten;
  • Je signaleert knelpunten en deze bespreekbaar;
  • Je monitort contractafspraken en onderneemt actie als het nodig is;
  • Je neemt poststukken in het zaaksysteem in behandeling en wijst deze toe aan de juiste persoon;
  • Je ondersteunt je collega’s van facility services en facility advies bij hun werkzaamheden;
  • Je houdt de kennisinformatie up to date in Topdesk.

 

Het team Facility Services als onderdeel van cluster Mens & Faciliteiten. Het is een operationeel team en draagt, samen met onze facilitaire adviseurs, zorg voor de facilitaire ondersteuning van diverse diensten voor onze collega’s in de gemeentehuizen van Albrandswaard, Barendrecht en Ridderkerk.

Wat hebben wij te bieden?

  • Een mooie organisatie met fijne collega’s waar het prettig en goed werken is;
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • De functie is ingedeeld in schaal 6 volgens de CAO SGO. Afhankelijk van ervaring word je ingeschaald tussen €2.404,- en €3.481,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • Een individueel keuzebudget (17.05% van het bruto jaarsalaris);
  • Deelname aan de ABP-pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer/Thuiswerkvergoeding;
  • Een ouderschapsverlofregeling.

De BAR-organisatie werkt

Binnen onze BAR-organisatie werken we vanaf 1 januari 2024 samen op alle taken van de gemeentelijke bedrijfsvoering zoals Financiën , HRM, juridische advisering, administraties, automatisering en informatie beheer en ontwikkeling. Dit doen we voor de gemeente Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk. Al onze collega’s bij de drie gemeentelijke organisaties kunnen rekenen op dienstverlening die dichtbij is en met aandacht wordt geleverd. In onze organisatie zorgen wij er met elkaar voor dat onze collega’s bij de gemeenten zich volledig kunnen richten op de dienstverlening aan de samenleving.

De BAR-organisatie zoekt

We zijn volop in ontwikkeling. We zoeken collega’s die van een werkomgeving houden die in beweging is en daarin de kansen zien. Je kan een belangrijke rol pakken bij de invulling en ontwikkeling van onze nieuwe organisatie. Jouw kwaliteiten willen we optimaal inzetten. We zoeken een plek waar je het meest tot je recht komt en waar je je kunt ontplooien. We hebben aandacht voor elkaar, spreken elkaar ook aan als dat nodig is en vinden een goede balans tussen werk én privé belangrijk. En we zijn flexibel in ons denken en doen.

We werken graag met een ambitieuze en een positieve spirit. Je vormt een team met collega’s uit jouw vakgebied. Belangrijk daarbij is dat binnen onze teams onze collega’s elkaar versterken en je samen werkt aan de gezamenlijke professionele ontwikkeling. Onze BAR-organisatie biedt veel afwisseling, een werkgebied in ontwikkeling en er zijn altijd kansen. Sinds 10 jaar zijn wij partner en hebben wij gebouwd aan een hoogwaardige kwaliteit en service.

Ben je een goede match met de BAR-organisatie?

We staan voor mooie uitdagingen die we samen kunnen aangaan. Onze gemeenten vragen een optimale professionaliteit, samenwerking en dienstverlening. En daarbij kunnen we alleen het verschil maken als we samen juist meer doen dan gevraagd. Of de vraag ook ruimer bezien. En verrassende oplossingen en antwoorden geven. Als jij ook graag net die stap extra zet, dan zijn we vast een hele goede match!

Wat vragen we van jou?

Cluster Mens & Faciliteiten wil het verschil maken door gastvrij te zijn. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega met affiniteit voor het optimaal en servicegericht verlenen van onze dienstverlening.

Kennis van Topdesk, het werken op een servicedesk en een afgeronde MBO 4 opleiding zijn een pré.

De kernwaarden dichtbij, aandacht, ontwikkeling en zakelijk staan binnen het Cluster Mens& Faciliteiten hoog in het vaandel. Je hebt een proactieve, zakelijke werkhouding die je combineert met een menselijke benadering. Je bent gedisciplineerd, georganiseerd, klantgericht en hulpvaardig. Verder beschik je over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden en ben je een echte teamplayer.

Ben jij onze nieuwe aanwinst?

Laat ons dan z.s.m. weten waarom jij onze nieuwe collega moet worden!

Voor deze vacature hanteren we geen sluitingsdatum. De vacature staat open tot het moment dat wij een geschikte kandidaat hebben gevonden.

Het kan zijn dat je tijdens de looptijd van de vacature al uitgenodigd wordt voor een sollicitatiegesprek.

Het aanvragen van een VOG is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Meer informatie

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Frank Zondervan (teammanager), via 0653949804 of via f.zondervan@debedrijfsvoeringspartner.nl.

Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact opnemen met Recruitment via recruitment@bar-organisatie.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Secured By miniOrange